fredag 7 januari 2011

Snö i Göteborg




Okej, det är väl ingen nyhet men det är rejält med snö i Göteborg. Staden blir lite tystare och lite lugnare när det är dränkt i snö. Jag gillar det.

Eftersom jag är hobbylöpare så var jag ute och sprang i går. Årets första löprunda. Som sagt så var det en hel del snö så jag använde mina löpbroddar som är suveräna när det är halt. Enda nackdelen är att de trycker rätt hårt mot skon och foten vilket man kanske inte känner under själva löpningen men väl efter. Nåja det var en del folk ute i Delsjön som joggade, promenerade och åkte skidor. Skulle vilja påstå att skidåkarna inte var speciellt vana åkare, de flesta gick på skidorna...

Känner mig i rätt bra form även om benen blev lite tunga på slutet. Snart en vecka utan snus, får se hur länge det håller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar